Verzend- en retourbeleid

Verzending

Zodra je bestelling is geplaatst doen we onze uiterste best deze zo snel mogelijk te verzenden. Bestel je tijdens openingsuren van de winkel? Dan zal je bestelling binnen 1 tot 2 dagen verstuurd worden. Bestel je op zondag, of maandag dan kan dit een dagje langer in beslag nemen. Uiteraard zijn officiële feestdagen hier een uitzondering op!

Verpakking
Wij zullen er uiteraard alles aan doen om jouw bestelling zo goed mogelijk te verpakken. Het kan maar zo zijn dat jou bestelling in een 'tweedehands' doos binnen komt. Waarom doen we dit? Verzendverpakkingen kunnen makkelijk meerdere keren gebruikt worden. Het is ontzettend zonde om deze dure verpakkingen direct weg te gooien. Zo helpen we met z'n allen aan een mooiere wereld ;-).

Kapot?
Heb je een product ontvangen die de reis helaas niet heeft overleefd? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op (het liefst incl. foto's van de breuk en de verpakking) en wij zorgen dat je snel een nieuwe toegestuurd krijgt!

Bezorging
Onze bieren zullen met PostNL of DHL aan je verstuurd worden. Uiteraard is het ook mogelijk je bestelling bij ons in de winkel af te halen. Deze optie kan je bij de laatste stap aanvinken
.

 

Retour

Toch spijt van je aankoop, of viel het cadeautje niet in de smaak? Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd nadat je het product hebt ontvangen. Meld je retourzending, binnen 14 dagen na ontvangst, aan middels een e-mail aan info@hoppiness.nl

Je retourzending mag verstuurd worden aan:

Hoppiness
o.v.v. Retouren 
Paardenwal 5
7201 BV Zutphen

Vergeet hierbij niet de afzender te vermelden!

Wij betalen je aankoopbedrag binnen 3 werkdagen na ontvangst van de retourzending terug.

Na de bedenktijd van 14 dagen is het retoursturen helaas niet meer mogelijk.

Voorwaarden:

► Wij nemen geen aangebroken flessen en/of blikken terug.
► Alle flessen en blikken moeten van het originele etiket voorzien zijn.
► Bieren uit de sale kunnen niet retour gestuurd worden.
► Retourkosten zijn voor eigen rekening.

1 van 3